søndag 17. august 2008

En liten oppsummering...

Ja, da har jeg sviktet litt igjen! En GOD stund siden det har kommet noen oppdatering her nå ja...
Men, får prøve meg på en liten oppsummering av siste del av ferien.
Nest siste uka var tanken å reise opp på hytta på onsdag kveld, men før det skulle vi olje terassegulvet, og det da rett før vi skulle reise. Som dere ser av bildet så har ikke de som eide huset før oss gjort det på veldig mange år! Det var inngangspartiet, og terassen var ikke noe bedre den. Var inne på nettet og sjekket Yr.no for n-te gang og jo da, sol, sol og sol flere dager fremover. Jeg var fornøyd med det jeg så, og startet på og fint ble det også! :o) men da jeg var kommet halvveis lå uværet på vent ja, himmelen åpnet seg rett og slett, det pøsregnet samtidig som det var torden og lyn.
Ja, ja, det var den jobben til ingen nytte. Og turen opp til hytta ble utsatt til neste morgen!
Neste dag var det nesten ikke noe igjen av det jeg hadde oljet på terassen, nesten alt hadde regnet bort! :o(

Men opp på hytta skulle jeg nå ihvertfall. Kastet hunder og pikkpakk inn i bilen. Og vel framme, gjett om Bastian og Ferdinand var glade for å komme dit opp. :o) De slappet av og koste seg på terassen etter en tur.






Fredag skulle foreldrene til Amund også komme opp og være sammen med oss ut helga. Det var kjempekoselig for både oss og hundene.


Lørdag gikk vi oss en god tur. Og Bastian og Ferdinand skulle få løpe løs. Og noen ganger skulle jeg ønske jeg ikke hadde ei bikkje som er så glad i å bade og svømme, for så fort vi gikk forbi vannet var Bastian utenfor stien og uti vannet. Og han måtte pent ligge litt på terassen før han fikk komme inn i hytta.



Det er koselig med hyttetur, spesielt når hundene liker seg så veldig godt! :o) Når Bastian får ligge i senga, og Ferdiand får løpe løs som han vil. Da er livet til de 4 beinte fullkomment! :o)
Søndag gikk turen hjemover igjen! Så får vi håpe det ikke blir så lenge til neste hyttetur! :o)

Siste uka av ferien ble brukt til litt diverse...

Vi var blant annet og besøkte Jane, Svein og Kaisa. Måtte jo ta en liten titt på det vesle nye familiemedlemmet dems. Og jammen var hun nydelig, og stor hadde hun også blitt! :o)
En tøff liten dame som kommer til å gi de 3 andre noe å bryne seg på enkelte ganger!

Men mest moro var det å se hvor selvsikker Kaisa hadde blitt, hun virket som en helt ny hund. Bastian var også med, og han fant også tonen med Mira.

Ingen kommentarer: