lørdag 23. januar 2010

Endelig helg!

Ja, da var det endelig helg igjen...skal bli godt å slappe av litt. Har slitt med hodepine hele uka, og da blir dagene på jobb lange!

I går reiste Amund på Kick off-tur med jobben hans til Hønefoss, hvor de skulle ha et stort opplegg med diverse og middag utpå kvelden. Så han så jeg igjen først i dag!
Jeg og bikkjene gikk oss en tur i går, var veldig godt. God temperatur og snø i lufta er bare kjempekoselig. Litt ekstra tungt ble det med all nysnøen, men bikkjene syns nå bare det var stas. Edwin og Ferdinand var mer ute i alle snøkanter og slikt enn de var på selve stien.
Bjørg satt hjemme og kjedet seg hun også, så ekstra koselig var det da hun bestemte seg for å ta seg en tur. Så kvelden gikk kjempefort med koselig selskap! Gutta kosa seg når de kunne få litt ekstra kos av "tante" Bjørg!
Bastian er alltid fornøyd når Amund reiser bort over natta for da får han ligge på soverommet. De andre gutta får lov de også, men det er ingen av dem som tør å gå trappa opp til 2. etasje. Så da får de nøye seg med å ligge nede i stua! =o)

I dag hadde jeg bestemt meg for å bake litt, er så utrolig lenge siden sist! Så muffins og boller/skolebrød ligger nå på benken og er ferdig stekt! Alltid like moro når det er lenge siden sist! =o)

Resten av dagen blir nok brukt til avslapping og tv-titting! =o)

Ha en fin helg alle sammen!
(syns jeg har vært litt flinkere til å oppdatere i det siste nå, får håpe det holder seg sånn! =o))

Ingen kommentarer: